חזרה לרום של פלאפון – חלק שישי בסדרה

לצורך ההתנסות ניסיתי את הרום של פלאפון עבור הסלולרי שלי, Galaxy S i9000. הרום מבוססס אנדרויד 2.3.2 והממשק של סמסונג. אחרי חודשיים אני יכול להגיד בקלות שאני לא סובל אותו ואני התגעגעתי ל־JellyBean או IceCream Sandwich ולמעשה ל־cyanogenmod.

הרום של פלאפון/סמסונג מאוד איטי, דברים לקח להם יותר מדי זמן להיפתח. אני לא יכולתי לשמוע מוסיקה ב־bluetooth ובמקביל לנווט עם Waze – המכשיר היה קופא. מאוד היה חסר לי התצוגה של הודעות עם הלדים (כשיש הודעות מחכות לי בסלולרי, האורות של הכפתורים הפיזים דלקו) –  פיצ’ר שראיתי אותו נכנס אל CyanogenMode 7.2.

בנוסף הרום היה פשוט מכוער. המכשיר נראה רע והיה חסר לו טעם. מדברים עכשיו הרבה על ממשקים שטוחים וממשקים דמויי מציאות, סקאומורפיזם. אני ממש רואה את זה כאן – הרום של פלאפון ניסה להיות עגול וזה בחדש של גוגל הוא ממש שטוח, ומנסה להוציא את המקסימום מהמדיה.

מבחינת צריכה סוללה, הרום של פלאפון צרך יותר סוללה. הוא הגיע מקסימום ל18 שעות עבודה, כשרב הזמן הוא סחב בין 8 ו־12 שעות. הרום של cm 10.0 היה סוחב לי בדרך כלל 14-18 שעות. הרום של cm10.1 אחרי שבוע מתחיל לחזור לכיוון של 10-18 שעות (הוא צריך עוד אימון, אני מאמין שישתפר חזרה ובנוסף מדובר על גרסאות פיתוח!).

אני ממליץ מאוד לאנשים להעיף את הרום המקורי של החברות במכשיר הזה. תעברו אל Cyanogenmod 10.0 ותקבלו מכשיר חדש ועובד טוב

לקריאה נוספת – שידרוג אל cyanogenmod10

Share Button

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *