פודקסט על לוקליזציה – .Net Rocks!

ב-28 לחודש (זה יוצא יום רביעי בכדור הארץ) יפורסם פודקאסט של .Net Rocks בנושא לוקליזציה (קישור ישיר ינתן לכשיהיה). האורח הוא האיש הכי חשוב בעולם.. כמובן אני.

בקשר לפודקאסט:
זהו אחד הפודקאסטים הכי וותיקים שיש. מתחיל ב-2003 (?). ומשדר מאז. בזמנו כל מה שהיה לאנשים המסכנים שלא משתמשים בתוכנה חופשית היה .NET וזה היה נשמע ככה מהתכנים. בשנים האחרונות האורחים והמגישים מבינים שיש עולם חוץ מזה… ורב התכנים כבר לא נוגעים כלל בעולם של מיקרוסופט.

בלי קשר – איכות השמע בפודקסט הזה הוא מהטובות שיש. יש מוסיקת מעבר ממש טובה (אחד המגישים הוא מוזיקאי מחונן). ואני ממליץ בחום על ה-Geekouts שלהם. למעט האחרון (אודות הסרט, שלטעמי נפל משאר הפודקסטים האחרים שלהם) הם מעולים.

בקשר להקלטה:
ההקלטה נעשתה מעל סקייפ… לצערי לא הצלחתי להפעיל את סקייפ על לינוקס (יש להם רק גרסת 32 ולי יש פדורה 64). אפשר לפתור, אבל לא היה לי כוח. אז הפעלתי את חלונות 10… וגם שם היו לי בעיות עם המיקרופון (USB של מיקרוסופט… כאילו WTF…).

אני לא מרוצה מהתוצאה. אני רציתי לדבר על הפתרונות שמציעים באנדרויד וב-IOS… ואולי על Qt5… הם משכו אותי לכיוון של HTML+CSS ונתקעו על BIDI… ולא רק שאילו נושאים שלא עובדים בתסקיט רדיו… אני לא ממש מבין בטכנולוגיות ווב… והאנגלית שלי נוראית. אני צריך לתרגל דיבור.

נראה מה העורכים יעשו מזה 🙂

Share Button

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *